Las Vegas'ta düzenlenen CES 2017 fuarında dikkat çeken ürünler tanıtılmaya devam ediliyor. Akıllı araçların da tanıtıldığı fuarda dikkat çeken modellerden biri de akıllı bisikletler oldu. 

LeEco Smart Road Bike ve Smart Mountain Bike modelleri Android işletim sistemli yapısıyla dikkat çekiyor. 

LeEco Smart Road Bike özellikleri Çin merkezli üretici firma LeEco, Android işletim sistemli akıllı bisiklet modelleri LeEco Smart Road Bike ve LeEco Smart Mountain Bike, yol ve arazi kullanımı için iki farklı modelde hazırlanmış. 

Android Marshmallow işletim sistemi üzerine hazırlanan BikeOS işletim sistemine sahip olan bisikletlerde Snapdragon 410 işlemci, 4 inç ekran ve 6000 mAh kapasiteli değiştirilebilir batarya yer alıyor. BikeOS işletim sistem, bisikleti kullanan kişilerin, sağlık verilerini, fiziksel bilgilerini ve sürüşlerini kayıt altına alıp başka kişilerle de paylaşabilmenizi sağlıyor. 

Her iki modelde de parmak izi okuyucu, dahili alarm sistemi, GPS/GLONASS, Here Maps, müzik çalar, telsiz, ışıklar, korna, barometre ve güvenlik takip sistemi gibi ortak özellikler mevcut. Her iki model de Toray T700 isimli karbon malzemeden hazırlanmış ve her iki model de 11 vites sunuyor. 

Smart Road Bike modeli yaklaşık 8.7 kilogram ağırlığa sahip, Smart Mountain Bike modeli ise 12.3 kilogram ağırlığa sahip. LeEco'nun akıllı bisiklet modelleri Smart Road Bike ve Smart Mountain Bike modellerinin pazara ne zaman sunulacağı henüz açıklanmadı. shiftdelete

-

 
Top